21 Ocak 2015 Çarşamba

Resimli Sözler







4 yorum:

  1. Canım mail attım sana sanırım ulaşmadı...Siteye giremiyorum ve bana yardımcı olacak kimseyi bulamıyorum çıldırmak üzereyim lütfen haber bekliyorum canım senden ....Bana dönüş yaparsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Ben o gün hemen cevapladım aslında ama neden sana ulaşmadı anlamadım mailini bir kontrol edermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,her türlü deneme yaptım ancak maalesef siteye giriş yapamadım..Lütfen bana bi şekilde ulaşırsan sevinirim.Çünkü senden başka imdat diyebileceğim irtibat kurabileceğim kimse yok.Tekrar gelip bakacağım canım lütfen yanıt!!!!

      Sil
    2. Mail gelmedi mi? Sana şifreni 2 kere hem kendim hemde siteden mesaj attım niye olmuyor anlamıyorum Admin'e ileteyim teknik bir sorun mu oldu bilemiyorum

      Sil