30 Kasım 2014 Pazar

Kitap Tanıtımlarından...

 Üstlerine tıklayarak resimleri büyütebilirsiniz...
Böğürtlen Kışı kitabını arkadaşlarımdan aldığım yetkiye dayanarak okuyup bitirmeye karar verdim :)) yorumlar gerçekten merak uyandırıcıydı...






 "Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu - Melissa Senate"nin kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim. Gerçekten okuru hemen içine alabilen sıcacık bir hikayeydi. Gerek ana karakter Holly gerekse hayatına dahil olan karakterler çok hoş işlenmişti. Liam ve küçük haşarı kızı Mia :) evlen artık baskısı yiyen Tamara :) Boşanmış bir baba olan Simon'ın kızı ile olan ilişkisi :( Küçük kızını kaybeden ve bu yüzden suskunlaşıp silik bir tip olan Juliet hepsi aynı mutfakta Holly'den ders alıp aynı zamanda da omuz omuza veren karakterlerdi. Eminim okursanız sizde aralarında geçen sahneleri seversiniz...

Holly'nin ara sıra okuduğu büyükanne Camilla Constantina'nın günlüğündeki sayfalar ise gerçekten çok hoştu 
 "Ölüyorum...Nefesimin yavaş yavaş bedenimi terk ettiğini hissediyorum. Sonunda Armando'ya kavuşacağım zaman geldi. Yüreğim huzur dolu...

Kitabın son sayfaların da hikaye içinde yaptıkları yemeklerin tarifleri vardı. Bu da hoş bir ayrıntı olmuş

Milano Usulü Tavuk
Milano Usulü Risotto
Holly'nin Kırık Kalp Salatası
Camilla'nın Küçük Mutfağından Tiramisu

Meşhur "Sa Cordula"yı da hikayenin bir bölümünde vermişlerdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder