23 Temmuz 2014 Çarşamba

Renk Renk Pilavlarım / Domatesli - Pancarlı - Ispanaklı

Renk Renk Pilavlarım

Standart 1'e 1,5 olculerle hazırlanmıstır. Pirince göre degiskenlik gösterebilir tabi...

Dometesli pilav yaparken once domatesi rendeleyip az sıvıyag ile kavuruyorum. Ardindan suyunu tuzunu ekleyip kaynadiktan sonra pirincini ve tereyagını atiyorum. Pisip demlendikten sonra tabaklara alip karabiberle servis yapiyorum


Pancarlı ve Ispanaklı Pilav

Ispanagi ayni alttaki tarifteki usulde yapiyorum. 

Pancari ayri bir tavada hasliyorum.Rengi iyice cikinca pirince yetecek olcude diger suyu ekliyorum. Kaynayinca tuz tereyag ve pirinci ekleyip pisiriyorum.

Ispanakli pilav yaparken de pilavin suyundan bir bardak robota koyuyorum. Icine ne kadar istiyorsam o kadar ispanak koyup iyice cekiyorum. Bu suyu ve diger kalan suyu tuz ve tereyag ile birlikte  kaynatip pirincini ekliyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder