27 Mayıs 2014 Salı

Narli Etipuf Muhallebi



Yine sallama bir tarifle daha sizlerle birlikteyim :) 

Once acaba muhallebiye nar suyu katsam rengi nasil olur diye merak ettim. Sonra silikon kaliba döksem desenli bir sekilde döner mi oldum :) en son da çekmecede eti puflari gordum dedim acaba ustune bassam ne olur boyle diye diye ortaya bu cikti :)) ama ben pek bir memnun kaldim dogrusu sunumu da pek hos oldu. Umarım sizin de ilginizi çeker

 Narli Etipuf Muhallebi

2 su bardagi sut
1,5 yemek kasigi (hafif tepeleme) nisasta
1 cay bardagi nar suyu (taze sıkılmıs)
3 yemek kasigi seker

Icine : Yeteri kadar Etipuf

Ustune : Fistikici ve eger benim gibi nar tanesi ayirmayi unutursaniz recel tanesi

Sut,narsuyu,seker ve nisastayi pisirin.Silikon kaliplarin yarisina gelecek sekilde dokerek paylastirin.Hepsinin ustunu etipufla kapatin.Buzdolabinda iyice soguduktan sonra ters cevirerek servis tabagina alin susleyin.

Not: Narsuyunu arttirabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder