29 Nisan 2014 Salı

Pembe Pilav (Pancarla renklendirilmis)


Pembe Pilav (Pancarla renklendirilmis)

Pancarlı tariflere devam :))
 
Bu acık konusmak gerekirse kaza ile ortaya çıkan bir tarif oldu :) Evde sade pilav yanında da ev yapımı pancar tursusu da vardi ama saskın ben yanlislikla tabagimdaki pilava tursunun suyundan damlattim ama bir  baktim pilavin bir kosesinin rengi atti :) sonra aaa iyimis bu deyip 1-2 yemek kasigi pancar suyu daha ekleyip karistirdim sonra silikon kaliba dokup ters cevirdim böyle bir sonuç cıktı ortaya  :))

Kisacası standart beyaz pilavinizi pisirin ve uzerine pancar suyundan dokup karistirin bu kadar :) Lezzet bakımından zıt birşey olmuyor...

Pancar olayini da soyle pratik yaptik : Pancar az sarimsak tuz haslanir sonra az zeytinyag eklenip 1 gun bekletilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder