26 Mart 2014 Çarşamba

Kesikli Biber

Bu tarifi sık sık yaparız ama ilk defa kalıpla şekillendirdim. Sizde farklı servis şekilleri deneyerek kesikli biberinizi hazırlayabilirsiniz

 Kesikli Biber

250 gr.kesik yada lor (ben bu sefer lor kullandim)
1 buyuk sogan
2 sivribiber
1 kirmizibiber
Tuz,karabiber ve pulbiber
Siviyag
1 cay kasigi kadar salca

Yapilisi
Sogani ve biberleri minik minik dograyin. Az yagda once sogan sonra biber olmak uzere 2-3 dakika kavurun.Salcayi ekleyip kokusu çıkana kadar biraz daha kavurun ve ocaktan alin.Tuzunu baharatini ve kesik yada lorunu ekleyip karistirin.Sogumaya birakin.

Ben sekil vermek icin minik silikon kalibimi kullandim tabaga alip maydanozla susledim...

Öneri 

- Istege gore corekotu da serpilebilir yakisiyor...

- Kesikli biberi top top yapip maydanoza, kavrulmus susama yada benzer seylere bulayarak da servis yapabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder